کد خبر : 24546
دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۲۴ تن جو قاچاق در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 13:15
-

کشف بیش از ۲۴ تن جو قاچاق در سبزوار

خبرگزاری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از توقیف ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم جو قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ «حسین بیات مختاری» در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری محور سبزوار-

خبرگزاری پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از توقیف ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم جو قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حسین بیات مختاری» در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری محور سبزوار- شاهرود به یک دستگاه تریلر مشکوک و با هماهنگی قضائی این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بیات مختاری بیان داشت: مأموران در بازرسی از این تریلر و کنترل بارنامه آن متوجه شدند این خودرو به‌جای حمل جو خوراکی حامل جو دامی قاچاق بوده که خودرو موردنظر توقیف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با اشاره به این‌که ارزش ریالی محموله کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: محموله کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدمات به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.