کد خبر : 23925
دیدگاه‌ها برای کشف کالای قاچاق در داورزن بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 10:44
-

کشف کالای قاچاق در داورزن

پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی داورزن ازتوقیف یک دستگاه خودرو مزادا با ۱۰ کارتن سیم برق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ «اکبر محمدآبادی» در تشریح این خبر گفت: مأموران ایستگاه بازرسی کاهک این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور داورزن به سبزوار به یک خودروی مزدا مشکوک

پایگاه خبری پلیس

فرمانده انتظامی داورزن ازتوقیف یک دستگاه خودرو مزادا با ۱۰ کارتن سیم برق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «اکبر محمدآبادی» در تشریح این خبر گفت: مأموران ایستگاه بازرسی کاهک این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور داورزن به سبزوار به یک خودروی مزدا مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۱۰ کارتن سیم برق قاچاق بدون مجوز حمل را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.