کد خبر : 17759
دیدگاه‌ها برای کشف گازوئیل قاچاق در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 11:36
-

کشف گازوئیل قاچاق در سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف ۲۶ هزار و ۱۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” سید محمد هاشمی”، در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه تریلر کانتینردار پلمب، مشکوک و این خودرو را

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف ۲۶ هزار و ۱۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ” سید محمد هاشمی”، در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه تریلر کانتینردار پلمب، مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه راننده اظهار داشت، تریلر حامل روغن صنعتی است، اما پس از بازرسی های دقیق مشخص شد خودرو دارای چندین بشکه سوخت قاچاق می باشد که در پوشش حمل روغن صنعتی در حال تردد است.

سرهنگ هاشمی در ادامه بیان داشت: ماموران از این تریلر، ۲۶ هزار و ۱۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این زمینه نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در پایان بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.