کد خبر : 15185
دیدگاه‌ها برای کشف ۲۳ تن نخود قاچاق در شهرستان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 9:45
-

کشف ۲۳ تن نخود قاچاق در شهرستان سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف محموله ۲۳ تنی نخود قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد هاشمی” در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی، حین کنترل محورهای مواصلاتی به

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف محموله ۲۳ تنی نخود قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد هاشمی” در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلر حامل بار نخود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلر ۲۳ تن نخود قاچاق خارجی، بدون هر گونه مجوز به ارزش یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قضائی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با رصد اطلاعاتی گسترده، قاچاقچیان و مخلان اقتصادی را که سعی در بر هم زدن امنیت اقتصادی کشور دارند، ناکام خواهد گذاشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.