کد خبر : 18549
دیدگاه‌ها برای کشف ۸۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 12:42
-

کشف ۸۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در سبزوار

واحد مرکزی خبر دو محموله بزرگ مواد مخدر با ۸۶۰ کیلوگرم شیشه، تریاک و هروئین در سبزوار کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سبزوار گفت: این دو محموله  شامل 130 کیلوگرم شیشه،۳۵۰ کیلوگرم هروئین و ۳۸۰ کیلوگرم تریاک که از نقطه صفر مرزی در سیستان و بلوچستان بار گیری و برای توزیع در

واحد مرکزی خبر

دو محموله بزرگ مواد مخدر با ۸۶۰ کیلوگرم شیشه، تریاک و هروئین در سبزوار کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سبزوار گفت: این دو محموله  شامل 130 کیلوگرم شیشه،۳۵۰ کیلوگرم هروئین و ۳۸۰ کیلوگرم تریاک که از نقطه صفر مرزی در سیستان و بلوچستان بار گیری و برای توزیع در مرکز و شمال کشور در حرکت بود با استفاده از شگردها و عملیات پلیسی نیروی انتظامی سبزوار کشف و ضبط شد.

سردار محمد کاظم تقوی افزود: در یکی از این محموله ها که داخل کامیون حاوی چوب جاسازی شده بود ۱۳۰ کیلوگرم شیشه و از محموله بعدی که آن هم از همان نقطه صفر مرزی در کامیون  بارگیری شده بود حدود ۳۵۰ کیلوگرم هرویین و ۳۸۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این رابطه تاکنون ۵نفر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با قدردانی از زحمات ماموران انتظامی سبزوار گفت:  این دو محموله بزرگ که در نوع خود کم سابقه است برای این که در مسیر ایست و بازرسی قرار نگیرد از مسیرهای فرعی عبور کرده است که در نهایت در سبزوار توقیف شد.

سردار تقوی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر از سبزوار به عنوان پل ارتباطی برای حمل مواد مخدر استفاده می کنند که خوشبختانه با هوشیاری پلیس، این محموله بزرگ توقیف شد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون  28 تن مواد مخدر در خراسان رضوی کشف و ضبط شده که  در مقایسه با پارسال  25 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.