کد خبر : 24604
دیدگاه‌ها برای کشور به ۲۱۰ مدرسه استثنایی نیاز دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1398 - 15:42
-

کشور به ۲۱۰ مدرسه استثنایی نیاز دارد

ایرنا رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: ۲۱۰ مدرسه استثنایی در سراسر کشور نیاز داریم که خیّران تعهد ساخت تمامی این مدارس را داده‌اند. سید جواد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک مدرسه استثنایی در سبزوار افزود: کارگروه خیران مدارس استثنایی برای برطرف کردن مشکل فضای آموزشی دانش آموزان دارای نیاز ویژه تشکیل شده

ایرنا

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: ۲۱۰ مدرسه استثنایی در سراسر کشور نیاز داریم که خیّران تعهد ساخت تمامی این مدارس را داده‌اند.

سید جواد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک مدرسه استثنایی در سبزوار افزود: کارگروه خیران مدارس استثنایی برای برطرف کردن مشکل فضای آموزشی دانش آموزان دارای نیاز ویژه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: طی هفته آینده کلنگ زنی احداث نخستین مدرسه استثنایی با همیاری خیران مدرسه‌ساز انجام می‌شود.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: برای تلفیق دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه با دانش آموزان عادی قرار است تا پایان سال آینده ۳۲ مدرسه عادی در استان‌های کشور با همکاری صندوق حمایت از کودکان (یونیسف) مناسب‌سازی شود تا این الگو در طرح مناسب‌سازی استمرار یابد.

حسینی افزود: برای به فعلیت رساندن امکانات، در فرایند استاندارد تعلیم و تربیت طی ماه‌های اخیر ۶ کتاب برای اولیای دانش آموزان عادی در رفتار با دانش‌آموزان با نیاز  ویژه، ۱۱۹ کتاب مناسب‌سازی شده و ۶۰  اثر آموزشی تهیه و تولید شده است.

حدود ۱۵۳ هزار دانش‌آموز دارای نیاز ویژه کشور در هزار و ۶۰۰ مدرسه ویژه، ۸۰۰ مدرسه پشتیبان و ۵۰ مرکز اوتیسم به شکل تلفیقی و ویژه درس می‌خوانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.