کد خبر : 8674
دیدگاه‌ها برای کلنگ احداث پایگاه امداد جاده‌ای خوشاب و جغتای به زمین خورد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 18:59
-

کلنگ احداث پایگاه امداد جاده‌ای خوشاب و جغتای به زمین خورد

سبزواریان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای خوشاب، جوین و جغتای خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا مسلم ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پایگاه جاده‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و با همکاری خیران ساخته می‌شود. وی با

eftetahسبزواریان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای خوشاب، جوین و جغتای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا مسلم ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پایگاه جاده‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و با همکاری خیران ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این پایگاه جاده‌ای در زمینی به ابعاد ۵۰۰ متر و با زیربنای ۱۰۰ متر ساخته می‌شود، تصریح کرد: هزینه ساخت این پایگاه از طریق خیران تامین می‌شود و دانشگاه بر اساس تعهدات خود آمبولانس، تجهیزات و نیروی لازم را تامین می‌کند.

مسلم با بیان اینکه با ساخت این پایگاه جاده‌ای محورهای مواصلاتی شهرستان‌های خوشاب، جوین و جغتای زیر پوشش قرار می‌گیرند، گفت: این پایگاه با پایگاه‌های همجوار خود بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ فقط یک پایگاه جاده‌ای در منطقه خوشاب مستقر بود، عنوان کرد: با توجه به میزان ترددهای منطقه ضرورت ساخت دو پایگاه جاده‌ای دیگر در منطقه احساس می‌شد که یک پایگاه در منطقه دیوانگاه ساخته شد و یک پایگاه نیز در این منطقه ساخته می‌شود.

در ادامه این مراسم نیز نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان تبدیل به قطب سلامت در غرب خراسان رضوی شده است، اظهار داشت: در دو سال گذشته پیگیری‌های زیادی در حوزه سلامت در منطقه صورت گرفته که نتیجه این پیگیری توسعه بخش‌های مختلف درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سبزوار و حوزه انتخابیه است.

رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه امروز بیماران شهرهای همجوار سبزوار برای درمان به این شهرستان مراجعه می‌کنند، عنوان کرد: با توجه به ضرورت توسعه بهداشت و درمان در منطقه تکمیل بیمارستان حشمتیه و مراکز درمان بستر در شهرستان‌های خوشاب و داورزن در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نیز برای تامین تجهیزات بیمارستان حشمتیه تامین شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.