کد خبر : 2256
دیدگاه‌ها برای کلنگ ساختمان کمیته امداد امام(ره) جوین به زمین زده شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 17:56
-

کلنگ ساختمان کمیته امداد امام(ره) جوین به زمین زده شد

سبزواریان.کام: در سومین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار و مدیران ومردم شهرستان جوین، کلنک ساختمان کمیته امداد امام(ره) جوین در محله شمس آباد شهر نقاب به زمین زده شد. در این مراسم فرماندار جوین با اشاره به اینکه این ساختمان محلی برای خدمت رسانی به افراد بی سرپناه و مستمند

komite-emdad-joveinسبزواریان.کام: در سومین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار و مدیران ومردم شهرستان جوین، کلنک ساختمان کمیته امداد امام(ره) جوین در محله شمس آباد شهر نقاب به زمین زده شد.

در این مراسم فرماندار جوین با اشاره به اینکه این ساختمان محلی برای خدمت رسانی به افراد بی سرپناه و مستمند است، گفت: یکی از بهترین و مقدسترین پروژه های این شهرستان همین پروژه است مدیر کمیته امداد جوین نیز با اشاره به خودیاری ۵۰۰ میلیون ریالی اهالی محله شمس آباد شهر نقاب برای ساخت این ساختمان ، اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

قلیچی با تشکر از خیران محله شمس آباد افزود: پروانه ساخت این ساختمان توسط شهرداری و شورای شهر به طور رایگان صادر شده است. در این مراسم معنوی هریک از خیران با زدن کلنگ ساخت ، مبالغی نیز کمک برای ساخت آن در جمع حاضر قول دادند.

در خور ذکر است که این زمین در دور سوم شورای اسلامی شهر نقاب توسط پدرشهید احمد نقابی (عبدالحسین نقابی) و شورای اسلامی شهر و با تغییر کاربری رایگان آن در مسکن و شهر سازی استان به کمیته امداد جوین واگذار شده است.

بهره برداری از پل زیر گذر یوسف آباد با هزینه اعتبار ۶۳۵ میلیون ریال و نیز بهره برداری از بند خاکی سنگ ملاتی «اندوقان» جوین با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در مدت ۲ ماه و نیز بهره برداری از بوستان روستایی روستای ارگ نوجوی و نیز افتتاح طرح توسعه پورت ADSL و تالیا در جوین از جمله طرح های مورد افتتاح و بهره برداری پروژه های هفته دولت در این شهرستان بود.

منبع: نسیم جوین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.