کد خبر : 16448
دیدگاه‌ها برای کمبود کتابخانه های عمومی در بخش روداب سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1397 - 9:51
-

کمبود کتابخانه های عمومی در بخش روداب سبزوار

با توجه به استقبال مردم و دانش آموزان رودابی از تنها کتابخانه عمومی شهر، این مرکز پاسخگوی نیاز علاقه مندان نیست. بخشدار روداب امروز گفت: هم اکنون بیش از هزار عضو فعال کتابخوان در این شهر وجود دارد که با ساخت و تجهیز کتابخانه جدید امکان بهره مندی علاقه مندان بیش از پیش فراهم می

با توجه به استقبال مردم و دانش آموزان رودابی از تنها کتابخانه عمومی شهر، این مرکز پاسخگوی نیاز علاقه مندان نیست.

بخشدار روداب امروز گفت: هم اکنون بیش از هزار عضو فعال کتابخوان در این شهر وجود دارد که با ساخت و تجهیز کتابخانه جدید امکان بهره مندی علاقه مندان بیش از پیش فراهم می شود.

حسین فیض آبادی در جلسه انجمن عمومی کتابخانه های بخش روداب افزود: جمعیت زیاد کتابخوان و وجود ۳ خوابگاه شبانه روزی نیاز مردم و علاقمندان را برای ساخت کتابخانه ای بزرگتر در مرکز شهر مضاعف کرده است.

وی مهم ترین مشکل کتابخانه فعلی را فضای کم آن دانست و گفت: کتابخانه موجود قبل از سال ۹۰ و به صورت مشارکتی اداره می شد و پس از آن به انجمن تحویل داده شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سبزوار نیز افزود: به تازگی شورای اسلامی شهر و شهرداری روداب زمینی را برای احداث کتابخانه جدید این شهر اهدا کرده اند.

معصومه فلاحی گفت: با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد امیدواریم با کمک خیران بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد احداث ساختمان و فضای مناسب برای کتابخانه در شهر روداب باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.