کد خبر : 9722
دیدگاه‌ها برای کمربند شمال روی ریل شتاب بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 10:42
-

کمربند شمال روی ریل شتاب

سبزواریان: شهردار سبزوار در جریان بازدید از طرح بزرگ شهری کمربند شمال؛ سرعت عملیات اجرایی این کمربند را فراتر از انتظار بیان کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی افزود: با توجه به فعالیت شبانه روزی همکاران شهرداری در حوزه های مختلف سرعت کار جلوتر از برنامه است و حداکثر تا دو

سبزواریان: شهردار سبزوار در جریان بازدید از طرح بزرگ شهری کمربند شمال؛ سرعت عملیات اجرایی این کمربند را فراتر از انتظار بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی افزود: با توجه به فعالیت شبانه روزی همکاران شهرداری در حوزه های مختلف سرعت کار جلوتر از برنامه است و حداکثر تا دو ماه آینده مسیر برای دسترسی شهروندان عزیز سبزواری به صورت اولیه آماده است.

وی اظهار داشت: این عملیات هم اکنون در حال تسطیح بستر مسیر به طول ۲ کیلومتر در لاین رفت می باشد.

او تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در انجام عملیات زیرساختی شهری علاوه بر انجام عملیات در کمربند شرق، خیابان شهید باهنر و آسفالت با ظرفیت کامل در کمربند شمال نیز با ۲۵ دستگاه ماشین آلات و حدود ۱۰۰ نفر نیرو به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

شهردار سبزوار در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر ایجاد شائبه کندی عملیات عمرانی در سطح شهر، تصریح کرد: در این مهم قضاوت را بر عهده شهروندان می گذارم، فعالیت های عمرانی در حوزه زیرساختی است و دیر بازده. شاید این فعالیت ها که با حجم بالا و میلیاردی نیز در حال انجام است به دلیل نبودن در معرض دید عموم مردم این شائبه را ایجاد کرده باشد.

وی تاکید کرد: قضاوت های عمومی بعضا قضاوت مقطعی است، امیدواریم با پایان طرح های زیر ساختی این قضاوت ها که با واقعیت نیز فاصله دارد خود را به درستی نشان دهد.

دکتر طالبی با اظهار اینکه نکته قابل تامل این است که شهرداری در طول تاریخ خود این میزان کار زیرساختی انجام نداده است، خاطرنشان کرد: طی ۳ سال آینده با چهره دگرگون شهر در حوزه عمران شهری مواجه خواهند شد و شهروندان قطعا قضاوت های عادلانه ای در خصوص تدابیر شورای دوره چهارم و همت جهادی شهرداری در این دوره خواهند داشت.

شهردار سبزوار همچنین با بیان اینکه فعالیت های خوب و گسترده ای در حوزه عمران پارک سازی در حال انجام است، از پارک های بزرگ بهشت روبروی تپه سبزواری ها، پارک طراوت در بلوار توحید شهر، پارک محله کلاته سیفر در جنوب این محله به عنوان چند طرح شاخص در این حوزه بیان کرد.

شهردار سبزوار با اظهار اینکه شهرداری سبزوار در حوزه اتوبان سازی شاید یکی از شهرداری های نمونه باشد، افزود: سال گذشته ۳ کیلومتر نهایی کردیم، امسال بیش از ۷ کیلومتر و سال آینده نیز حدود ۳ کیلومتر در دست اقدام داریم.

وی اظهار داشت: در حوزه پیاده رو سازی آمار و بودجه شهرداری نشان می دهد که به صورت عادلانه از غرب تا شرق از شمال تا جنوب سبزوار در حال انجام است.

دکتر طالبی اضافه کرد: در حوزه بازآفرینی شهری و طراحی زیر ساختی، ارگ امیریه به عنوان بزرگترین طرح شهری غرب خراسان رضوی در حال انجام است، ۷۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت آن در حساب شهرداری موجود می باشد و انشاء ا… با احداث آن شاهد یک جهش خوب در حوزه عمران و توسعه شهری خواهیم بود.

او ادامه داد: امامزاده شعیب (ع) و باغ بازار هم در حال انجام و مراحل طراحی و تملک اراضی هستند و امیدواریم با احداث این دو طرح نیز در ۵ سال آینده شاهد چهره متفاوتی از شهر باشیم.

وی گفت: این خدمات برای شهر بزرگ سبزوار و شهروندان بسیار کوچک است اما از شهروندان تقاضا دارم که صبوری داشته باشند تا چهره شهر خود را به گونه ای که باید باشد خود را به آنها نشان دهد.

شهردار سبزوار در پایان از سازمان خدمات موتوری، معاونت فنی و شهرسازی، اداره عمران و طرح و برنامه شهرداری سبزوار برای انجام همه طرح های زیرساختی و عمرانی شهرداری تقدیر کرد.

عکس: رحیم ولی خانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.