کد خبر : 10617
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394 - 11:54
-

کمربند شمال سبزوار شن ریزی می شود

سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از شن ریزی باند شمالی کمربند شمال سبزوار تا ۱۵ روز آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با اعلام این خبر افزود: هم اکنون خاکبرداری این طرح بزرگ شهری به متراژ ۵۴ هزار متر مربع در حال انجام است. وی با بیان اینکه

shenrizi-kamarband-shomal01سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از شن ریزی باند شمالی کمربند شمال سبزوار تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با اعلام این خبر افزود: هم اکنون خاکبرداری این طرح بزرگ شهری به متراژ ۵۴ هزار متر مربع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طول این طرح شهری ۶ هزار و ۷۰۰ متر می باشد، افزود: پس از اتمام خاکبرداری و شن ریزی، مسیر برای تردد وسایل نقلیه از بلوار توحید شهر به سمت جاده قوچان فراهم خواهد شد.

استیری گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در انجام عملیات زیرساختی شهری با ظرفیت کامل در کمربند شمال به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

سبزوار تیتر یک صفحه حوادث روزنامه های امروز ( روزنامه ۷ صبح) را ببینید. می گوییم سبزوار شهر فرهنگی و دانشگاهی است اما همیشه با حوادث در رسانه ها مطرح می شود. امروز هم تیتر صفحه حوادث شده است. قابل توجه مسئولان اگر کمی تامل کنند.

نظرات بسته شده است.