کد خبر : 28058
دیدگاه‌ها برای کمپین «ارتقاء غرب خراسان به استان» در یک خبرگزاری هزار امضا جمع کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 4:18
-

کمپین «ارتقاء غرب خراسان به استان» در یک خبرگزاری هزار امضا جمع کرد

شمار حمایت‌ها از کمپین «ارتقاء منطقه غرب خراسان به استان» به یک‌هزار امضا رسید.

عکسی که ایجاد کننده کمپین تبدیل منطقه غرب خراسان به استان در صفحه توضیحات این کمپین قرار داده است شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد، کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و فیروزه می‌شود

کمپین «ارتقاء منطقه غرب خراسان به استان» مدتی است در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس ایجاد شده است. این بخش، به پیگیری مطالبات مخاطبان می‌پردازد.

بر اساس آن‌چه خبرگزاری فارس می‌گوید، اگر تعداد امضاها از یک کمپین در «فارس من» به ۱۰۰ برسد، فارس از این موضوع گزارش تهیه می‌کند؛ اگر تعداد امضاها به برسد بگذرد که کمپین مربوطه هم چنین است، موضوع از طریق «مسئول مربوطه» پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری فارس می‌گوید اگر تعداد امضاهای کمپین‌های فارس من به ۱۰ هزار برسد، موضوع از طریق «عالی‌ترین مسئول» پیگیری می‌شود و اگر تعداد امضاها به ۵۰ هزار برسد، موضوع در صحن مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد. فارس مشخص نکرده منظورش از «پیگیری در صحن مجلس» دقیقاً چیست.

در نقشه‌ای که در صفحه توضیحات کمپین مربوط به ایجاد استان خراسان غربی درج شده، شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد، کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و فیروزه در محدوده‌ای قرار گرفته‌اند که ایجادکننده کمپین خواستار تبدیل این منطقه به استان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.