کد خبر : 24570
دیدگاه‌ها برای کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز سبزوار برای ساخت ۱۳ مدرسه بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 22:55
-

کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز سبزوار برای ساخت ۱۳ مدرسه

ایسنا مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری خیران مدرسه‌ساز سبزوار حدود ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ مدرسه کمک کردند. بزرگداشت زنده‌یاد «حسن مشایخی» احداث کننده ۱۴ مدرسه در شهرستان سبزوار امروز در حسینیه باقرالعلوم این شهر برگزار شد؛ مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار در این مراسم  با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی خدمت به فرهنگ

ایسنا

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری خیران مدرسه‌ساز سبزوار حدود ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ مدرسه کمک کردند.

بزرگداشت زنده‌یاد «حسن مشایخی» احداث کننده ۱۴ مدرسه در شهرستان سبزوار امروز در حسینیه باقرالعلوم این شهر برگزار شد؛ مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار در این مراسم  با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی خدمت به فرهنگ و دانش این مرز و بوم است، عنوان کرد: این خیر نیکوکار با همراهی بنیاد مشایخی ۱۴ آموزشگاه شامل ۱۱ مدرسه و سه خانه کودک به همراه یک آزمایشگاه در این شهرستان احداث و تجهیز کرده بود.

حسن محرابی ادامه داد: با بهره‌برداری از این فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی سه هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز سبزواری از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: برای احداث و تجهیز این فضاها طی چهار سال گذشته علاوه بر کمک‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۴۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد مشایخی هزینه شده بود.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار افزود: از ابتدای سال جاری خیران مدرسه‌ساز سبزوار حدود ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ مدرسه کمک کردند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان سال تحصیلی ۷۵ کلاس جدید به مجموعه کلاس‌های درس این شهرستان افزوده می‌شود.  

محرابی مطرح کرد: حدود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی در این شهرستان فرسوده است که تخریب و نوسازی آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

زنده‌یاد حسن مشایخی مدیر عامل بنیاد مشایخی یکی از خیران مدرسه‌ساز سبزواری ساکن تهران بود که اوایل ماه جاری درگذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.