کد خبر : 9189
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 18:55
-

کمک ۴۲۰ میلیون ریالی شهروندان سبزواری به بازسازی عتبات عالیات

سبزواریان: رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: مردم این شهرستان طی چهار ماه اخیر ۴۲۰ میلیون ریال وجه نقد و ۱۰۰ گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند. علی اکبر دلبری در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف، کاظمین، سامراء و کربلا هزینه می

atabat-alyat01سبزواریان: رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: مردم این شهرستان طی چهار ماه اخیر ۴۲۰ میلیون ریال وجه نقد و ۱۰۰ گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

علی اکبر دلبری در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف، کاظمین، سامراء و کربلا هزینه می شود.

وی همچنین از تشکیل چندین ستاد فرعی ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات خبر و ادامه داد: سعی خواهیم کرد که مشارکتهای مردمی این شهرستان را افزایش دهیم.

رییس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: انتظار می رود عملکرد این ستاد از نظر کمی و کیفی امسال با رشد قابل ملاحظه ای همراه شود.

وی افزود: مردم شهرستان سبزوار پارسال نیز میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد و ۹۰ گرم طلا به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
موسوی سیدمحمد چهارشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

از زحمات همه مسئولان جمع آوری کمک به بازسازی عتبات عالیات تشکر می‌کنم لطفاتعداد ستادهای مردمی را درسبزوار زیاد کنید

نظرات بسته شده است.