کد خبر : 29923
دیدگاه‌ها برای کمیته امداد سبزوار ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 10:09
-

کمیته امداد سبزوار ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: با پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال برای ۴۷۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد شغل ایجاد شده است. محمد داورزنی اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی به مددجویان کمیته امداد تعلق گرفته است. وی با بیان اینکه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: با پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال برای ۴۷۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد شغل ایجاد شده است.

محمد داورزنی اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی به مددجویان کمیته امداد تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: امسال ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در شهرستان سبزوار اختصاص یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد از چهار ردیف تبصره ۱۶ و ۱۸ بانک‌ها، صندوق امداد ولایت و سامانه کار تامین و به متقاضیان کسب و کار پرداخت می شود.

داورزنی ادامه داد: پارسال نیز با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای بیش از ۴۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی شغل ایجاد شده بود.

۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.