کد خبر : 29006
دیدگاه‌ها برای کمیته امداد سبزوار ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 10:50
-

کمیته امداد سبزوار ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: با پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۰۱ مددجوی زیرپوشش این نهاد شغل ایجاد شده است. محمد داورزنی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است. وی با بیان اینکه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: با پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۰۱ مددجوی زیرپوشش این نهاد شغل ایجاد شده است.

محمد داورزنی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است ادامه داد: امسال ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در شهرستان سبزوار اختصاص یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: پرداخت این مبلغ هزار و ۶۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌کند.

وی افزود: تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد از چهار ردیف تبصره ۱۶ و ۱۸ بانک ها، صندوق امداد ولایت و سامانه کار است که به متقاضیان کسب و کار پرداخت می شود.

داورزنی ادامه داد: پارسال نیز با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای بیش از ۴۰۰ مددجوی زیرپوشش این نهاد در حوزه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی شغل ایجاد شد.

۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.