کد خبر : 3215
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1393 - 19:37
-

کنسرت «حافظانه» اثر گروه سه تارنوازی داروگ در سبزوار اجرا می شود

سبزواریان.کام: گروه موسیقی داروگ به سرپرستی حمیدرضا سیدنیا که در حال حاضر یکی از معروف ترین و برجسته ترین گروه های تولید و عرضه موسیقی فاخر کلاسیک در محدوده غرب خراسان رضوی است، پس از تجربه موفق یک ماه اجرای کنسرت آیینی «رزم رستم و سهراب» در سبزوار که اردیبهشت ماه سال جاری با استقبال

hafezaneh-darvagسبزواریان.کام: گروه موسیقی داروگ به سرپرستی حمیدرضا سیدنیا که در حال حاضر یکی از معروف ترین و برجسته ترین گروه های تولید و عرضه موسیقی فاخر کلاسیک در محدوده غرب خراسان رضوی است، پس از تجربه موفق یک ماه اجرای کنسرت آیینی «رزم رستم و سهراب» در سبزوار که اردیبهشت ماه سال جاری با استقبال گسترده همشهریان سبزواری روی صحنه رفت و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای تماشای این کنسرت به تالار کاشفی سبزوار کشاند، اینک قرار است با اثر فاخر و ارزشمند جدیدی به صحنه بازگردد تا کارنامه فعالیت های موسیقی دیار سربداران را در سال های اخیر پربارتر کند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این بار البته حمیدرضا سیدنیا روی صحنه حاضر نمی شود، بلکه این برادرزاده هنرمندش میلاد سیدنیا است که می خواهد با گروه سه تار نوازی تحت مدیریت خود به عنوان یکی از زیرشاخه های گروه داروگ برای دوستداران عرصه موسیقی و هنر سبزوار به اجرای کنسرت بپردازد. برنامه ای که به مناسبت ۲۰ مهر روز حافظ شیرازی تدارک دیده شده و قرار است از تلفیق شعر حافظ شیرازی با موسیقی هنرمندان سبزواری اثری فاخر و ماندگار را به دوستداران این عرصه تقدیم نماید.

این خبر را میلاد سیدنیا در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه عنوان کرد و افزود: این کنسرت به مدت ۹ شب از چهارشنبه ۲۲ مهر تا جمعه ۲ آبان در محل تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اجرا خواهد شد.

این هنرمند جوان و پراستعداد عرصه موسیقی سبزوار افزود: کنسرت حافظانه با حضور ۱۱ هنرمند عرصه موسیقی و آواز سبزوار به اجرا در می آید که این هنرمندان عبارتند از مرتضی خویی نوازنده دف و دایره، مرتضی چشمی، مسعود رضایی، حمید رودسرابی، مجید شهروزیان، رامین مقدم، زهرا جلالی، الهام رادمنش، سمانه موسوی و میلاد سیدنیا که هر ۹ نفر نامبرده نوازندگی سه تار را در این کنسرت برعهده خواهند داشت.

سیدنیا افزود: اعضای گروه برای آماده شدن قطعه های این کنسرت حدود دو سال تمرین کرده اند و این نخستین اجرای کنسرتی گروه سه تارنوازی داروگ است.
وی ادامه داد: جوادمحمدی نیز خواننده این کنسرت خواهد بود.

سیدنیا سپس به معرفی دیگر دست اندرکاران این کنسرت پرداخت و گفت: مدیریت هنری و برنامه ریزی این کنسرت برعهده حمیدرضا سیدنیاست و طراحی لباس را نیز زهرا جلالی برعهده دارد.

سرپرست گروه سه تارنوازی داروگ در پایان از همکاری های موثری که اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون هنرمندان، روابط عمومی شهرداری و آموزشگاه موسیقی داروگ تا کنون جهت برگزاری این کنسرت به عمل آورده اند قدردانی کرد.

گفتنیست موسسه خیریه حضرت علی اصغر(ع) سبزوار که جهت خدمت رسانی به بیماران خاص و مبتلایان به امراض صعب العلاج راه اندازی شده است، یکی از مشارکت کنندگان در این برنامه هنری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
N دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

ba arezoye movafaghiat

مژده پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

اجرای شب اول گروه سه تار نوازان داروگ رو دیشب دیدم. بسیار عالی . به همه پیشنهاد میکنم ببینن.

باشگاهیها پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

بچه ها واقعا عالیبود.موبه تنم سیخ شد……ممنوووووووووون

نظرات بسته شده است.