کد خبر : 13493
دیدگاه‌ها برای کوشکی، شهردار ماند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 - 8:46
-

کوشکی، شهردار ماند

سبزواریان: سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: در نشست عصر امروز اعضای شورا علی کوشکی با هشت رای به عنوان شهردار این شهر در سمت خود ابقا شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، زهرا بخشی افزود: جواد برادران بنا، محمود پسندیده، بهرام سیاوش پور، سید علی کوشکی و مسیح الله معصومی پنج نامزد نهایی

سبزواریان: سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: در نشست عصر امروز اعضای شورا علی کوشکی با هشت رای به عنوان شهردار این شهر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، زهرا بخشی افزود: جواد برادران بنا، محمود پسندیده، بهرام سیاوش پور، سید علی کوشکی و مسیح الله معصومی پنج نامزد نهایی شهرداری سبزوار بودند که پس از بررسی برنامه های آنان و با رأی اعضای شورا، سیدعلی کوشکی به این سمت انتخاب شد.

وی ادامه داد: جهت تعیین شهردار سبزوار از ۱۴ تیر گذشته تاکنون ۹ نشست هم اندیشی با حضور منتخبان شورای پنجم برگزار شد و هر یک از ۹ منتخب شورا به سه گزینه رای دادند. از مجموع ۲۷ رای، پنج نامزدی که بیشترین رای را داشتند برای انتخاب شهردار تعیین شدند.

او گفت: بر اساس رای گیری، از پنج نامزد نهایی برای ارائه و طرح دعوت شد تا برنامه های یک ساله، چهار ساله، برنامه کاری و عملیاتی خود را برای اداره شهر سبزوار به شورا ارائه دهند.

گفتنی است سید علی کوشکی، شهریور سال گذشته به سمت شهرداری سبزوار منصوب شده بود که پنجم شهریورماه از سوی شورای پنجم در این سمت ابقا گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.