کد خبر : 15349
دیدگاه‌ها برای گازرسانی به ۵۸ روستای سبزوار در دست اجرا است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 9:25
-

گازرسانی به ۵۸ روستای سبزوار در دست اجرا است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک عملیات گازرسانی به ۵۸ روستای این شهرستان با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است. به گزارش ایرنا احمد برادران در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: از ۱۰۶روستای واجد شرایط گازرسانی شهرستان سبزوار ۴۸ روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند. وی تصریح

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک عملیات گازرسانی به ۵۸ روستای این شهرستان با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا احمد برادران در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: از ۱۰۶روستای واجد شرایط گازرسانی شهرستان سبزوار ۴۸ روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وی تصریح کرد: در مجموع ۲ هزار و ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع در سطح شهرستان اجرا شده و ۱۴۰ هزار مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند.
فرماندار ویژه سبزوار با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی وباهنر افزود: در طول هفته دولت ۱۳۶ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه ۵۷۰میلیارد ریال در این شهرستان اجرا و آماده بهره برداری در طول هفته دولت شد.
برادران افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت با شش طرح، جهاد کشاورزی ۱۵ طرح و شهرداری سبزوار با ۲۸ مورد مهمترین طرحهای اجرا شده در این شهرستان را به لحاظ حجم اعتبار دارند.
رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار نیز گفت: بهره مندی روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه مناسب و تکمیل طرحهای نیمه تمام اولویت این اداره است.
علی‌اصغر استیری اظهار داشت: تا ابتدای دولت تدبیر و امید، طول راههای روستایی شهرستان سبزوار ۳۷۵ کیلومتر و درصد برخوردی ۷۵ درصد بود که اکنون طول این راهها به ۴۶۰ کیلومتر و درصد برخورداری به ۸۵ درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد:هم اینک عملیات احداث و آسفالت چند طرح بین روستایی با اعتبار ۴۱ میلیار ریال و اختصاص ۲ هزار تن قیر رایگان در دست اجرا است.
استیری افزود: در پنج ماه گذشته ۳۰ پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی در حریم این شهر تشکیل و برای صدور رای و اجرا به دادگستری ارسال و در مرحله صدور حکم است.
وی ادامه داد: سال گذشته با همکاری مأموران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ۵۹ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان‌ های سبزوار و جغتای رفع تصرف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.