کد خبر : 6256
دیدگاه‌ها برای گالری سپنج و زمردهای هنر تصویری بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 23:50
-

گالری سپنج و زمردهای هنر تصویری

سبزواریان – حسین خسروجردی: در یک روز فرخنده و خردمند و در مراسمی که افتتاحیه‌ی نمایشگاه گروهی هنر تصویری است به گالری سپنج آمده‌ایم تا از کوه‌های زمرد هنر هنرمندان سبزوار دیدن کنیم و سپس از جان مشتاق و پنجه‌هایی که جوهر عشقند و در جستجوی حقیقت، آرام نداشته‌اند؛ از آن‌ها تجلیل کنیم. یک گسترش

حسین خسروجردیسبزواریان – حسین خسروجردی: در یک روز فرخنده و خردمند و در مراسمی که افتتاحیه‌ی نمایشگاه گروهی هنر تصویری است به گالری سپنج آمده‌ایم تا از کوه‌های زمرد هنر هنرمندان سبزوار دیدن کنیم و سپس از جان مشتاق و پنجه‌هایی که جوهر عشقند و در جستجوی حقیقت، آرام نداشته‌اند؛ از آن‌ها تجلیل کنیم.

یک گسترش پیش‌رونده و شایسته که دسترنج انسانی خویش را به تماشا گذاشته است و با عشق به تبار انسانی در دل هنر نقاشی و خطاطی، عاطفه و اندیشه‌ی انسانی خویش را نهان داشته تا ما آن را دریابیم و به آن پناه ببریم.

در اینجا که رنگ‌ها و نقوشش زینت‌بخش نگاه ماست و به همت و تلاش بی ریای آقایان حمید و محمود امیری پای گرفته است؛ که ایشان خود هنرمندند و به آرمان هنریشان وفادار.

آن‌ها در این مکان با گرمای کار و با لبانی آرزومند، نقاشی و عکس و گلبرگ‌های جاودان هنر را جای داده‌اند تا ما روشنی و جوهرِ جانِ هنر را ببینیم و به چکیده‌ی زندگی واقف شویم.

چه روز معصوم و برازنده‌ایست!

یک رمزنامه، از نوشخند آدمیزادی که می‌خواهد نگذارد آن دِلارا، تنها بماند. واقعیات زمانه‌ای که به رئالیسم هنری می‌پیوندد تا بهترین اسلوب و روش معرفت‌آموز و زیبایی شناسیِ دگرساز را به هنرمند، هدیه کند و به بازتابِ نمونه‌وار زندگی بپردازد.

هنر، آرمانی شایسته است که از پیوند مردم و اسِته‌تیک (Aesthetics یا همان زیبایی‌شناسی) زاده می‌شود تا به بهروزی مردم کمک نماید.

بی‌گمان نقش معرفتی و تربیتی هنر، بسیار بالاست و تو گویی که به صد زبان می‌درخشد و اشتیاق تولید می‌کند.

نوازشی به روی سرونازهای دلِ ما؛ که چنین لطافت و شوقی، همیشه باد.

sepanjgallery01

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.