کد خبر : 28189
دیدگاه‌ها برای گذر فرهنگ و هنر سبزوار بالاخره کجا راه‌اندازی می‌شود؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 22:48
-

گذر فرهنگ و هنر سبزوار بالاخره کجا راه‌اندازی می‌شود؟

با مصاحبه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار، اختلاف‌ها بر سر مکان احداث گذر فرهنگ و هنر در این شهر، ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است.

گذر فرهنگ و هنر یزد، برگرفته از سایت یزدرسا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار پیش از این، با استدلال‌های حقوقی، راه‌اندازی گذر در مجتمع فرهنگی اسرار را رد می‌کرد؛ گزینه‌ای که شهرداری و شورای شهر با آن موافق بودند.

رضا شجاع‌مقدم، رئیس اداره ارشاد سبزوار، کاروانسرای عرب‌ها را برای احداث گذر فرهنگ و هنر در آن پیشنهاد می‌کرد. پیشنهادی که حالا، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برای رد آن، دلایلی آورده است.

مهدی مقصودی که چندماهی است بر کرسی ریاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر تکیه زده، چندروز پیش به اسرارنامه گفته است کاروانسرای عرب‌ها در حال تعمیر و در اختیار بخش خصوصی است.

به گفته او، امکان دارد تعمیرات در این مکان سال‌ها طول بکشد. مقصودی افزوده این مکان، سالیان سال «متروکه» بوده و از این جهت، متقاعدکردن فعالان فرهنگی و هنری برای عرضه آثارشان در آن، دشوار است.

مهدی مقصودی در مصاحبه‌اش دو پیشنهاد نیز مطرح کرده است: اول این‌که برای رفع اختلاف‌ها در این مورد، از مردم نظرخواهی شود؛ دوم، بازگشت تشکیلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به مکان پیشینش در میدان نقابشک.

بیش‌تر بخوانید: اختلاف نظر بر سر گذر فرهنگ‌وهنر سبزوار؛ مهدی مقصودی: از مردم بپرسیم

رضا شجاع‌مقدم، رئیس اداره ارشاد شهرستان هنوز به این اظهارات مهدی مقصودی واکنش نشان نداده اما همان‌طور که مقصودی در مصاحبه‌اش گفته، جلب رضایت این اداره برای کوچ اداری، کار آسانی به نظر نمی‌آید.

بیش‌تر بخوانید: چرا سبزوار گذر فرهنگ و هنر ندارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.