کد خبر : 23478
دیدگاه‌ها برای «گذر فرهنگ و هنر» موجب رونق گردشگری در سبزوار است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 15:00
-

«گذر فرهنگ و هنر» موجب رونق گردشگری در سبزوار است

ایرنا اجرای طرح «گذر فرهنگ و هنر» در سبزوار رونق گردشگری و شکوفایی بخش اقتصاد این شهرستان را به همراه دارد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در نشست با مسئولان نهادهای فرهنگی این شهرستان گفت: سبزوار در مسیر جاده تاریخی ابریشم قرار دارد و از ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی مناسبی برخوردار است که

ایرنا

اجرای طرح «گذر فرهنگ و هنر» در سبزوار رونق گردشگری و شکوفایی بخش اقتصاد این شهرستان را به همراه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در نشست با مسئولان نهادهای فرهنگی این شهرستان گفت: سبزوار در مسیر جاده تاریخی ابریشم قرار دارد و از ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی مناسبی برخوردار است که با اجرای طرح «گذر فرهنگ و هنر» پیوند گردشگران و مردم با آثار تاریخی و مشاهیر این شهرستان عمیق‌تر می‌شود.

رضا شجاع مقدم افزود: در گذر فرهنگ و هنر زمینه معرفی و بازاریابی آثار فرهنگی و هنری هنرمندان شهرستان فراهم می‌شود و همچنین مکان‌هایی از قبیل تماشاخانه، نگارخانه، نمایشگاه و موزه‌های خصوصی برای شهروندان و مسافران ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه گذرهای فرهنگ و هنر با ارائه طرح از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری‌ها ایجاد می‌شود، اظهار داشت: تاکنون برای راه‌اندازی این گذر در سبزوار مکان‌های کاروانسرای عرب‌ها، خیابان فردوسی توحید شهر و محدوده تاریخی میدان کارگر پیشنهاد شده است.

شجاع مقدم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه تسهیلات مناسب از افراد و سرمایه‌گذارانی که در طرح گذر فرهنگ و هنر مشارکت نمایند حمایت مالی و معنوی می‌کند.

اصفهان، شیراز، کرمان، سنندج، سبزوار، نیشابور، بم و اوز شهرهایی هستند که براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذرهای فرهنگ و هنر در آن‌ها راه‌اندازی می‌شود.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.