کد خبر : 19220
دیدگاه‌ها برای گرامیداشت شش شهید مدرسه شاهد علی آبادی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 10:52
-

گرامیداشت شش شهید مدرسه شاهد علی آبادی سبزوار

ایثار یادواره شش شهید مدرسه شاهد علی آبادی شهرستان سبزوار برگزار شد. درآستانه ۲۲اسفند روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا، یادواره شش شهید مدرسه شاهد علی آبادی با حضور با شکوه دانش آموزان، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران شامگاه  دوشنبه ششم اسفند ماه در سبزوار برگزار شد.مدیر آموزش و پرورش سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای

ایثار

یادواره شش شهید مدرسه شاهد علی آبادی شهرستان سبزوار برگزار شد.

درآستانه ۲۲اسفند روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا، یادواره شش شهید مدرسه شاهد علی آبادی با حضور با شکوه دانش آموزان، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران شامگاه  دوشنبه ششم اسفند ماه در سبزوار برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی و روانی راه انداخته که راه مقابله با آن جهاد اقتصادی است.
حسن محرابی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس فرهنگ دفاع را از شهدای کربلا به یادگار گرفتند، افزود: امروز بیش از گذشته نیاز به تجربه و فرهنگ دفاع مقدس  احتیاج داریم تا با استفاده از  ظرفیت‌های داخلی در مقابل استکبار بخوبی بایستیم.
وی افزود: هر چند برخی مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما شما رهروان شهدا باید نسبت به مشکلات جامعه مسئولیت پذیر باشید.
در ادامه مهدی محتشم رئیس بنیاد نیشابور با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: انتقال دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه امروز از مهمترین برنامه های ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد و امیدواریم در این راه خطیر  خود شهدا ما را کمک کنند.
در پایان این مراسم مسئولان با اهدای لوح یاد بود، از ایثار و فداکاری شش خانواده شهید این مدرسه تجلیل کردند.
شهیدان ابوالفضل احمدی، علی توحید تبار، مجتبی بیدی، مهدی صالحی، امین ابارشی و محمد ابراهیمی در سال های ۱۳۵۲، ۱۳۵۵، ۱۳۵۶، ۱۳۶۴، ۱۳۶۵ و ۱۳۴۲ در سبزوار چشم به جهان گشودند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای این شهر می باشد.
این مراسم  با حضور محمد محمدی رئیس شورای شهر و دیگر اعضای این  شورا و تمامی اعضای ستاد شاهد و ایثارگران سبزوار برگزار شد.
گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۵ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.