کد خبر : 21728
دیدگاه‌ها برای گردشگران اروپایی از جاذبه‌های تاریخی سبزوار دیدن کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 15:00
-

گردشگران اروپایی از جاذبه‌های تاریخی سبزوار دیدن کردند

ایرنا گردشگران کشورهای فرانسه و ایتالیا از جاذبه‌های تاریخی سبزوار دیدن کردند. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سبزوار گفت: این گردشگران که یک زوج فرانسوی و یک گردشگر ایتالیایی هستند در سفر ۲ روزه از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهرستان دیدن کردند. سید رضا حسینی افزود: این گردشگران از خانه‌های تاریخی، آرامگاه

ایرنا

گردشگران کشورهای فرانسه و ایتالیا از جاذبه‌های تاریخی سبزوار دیدن کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سبزوار گفت: این گردشگران که یک زوج فرانسوی و یک گردشگر ایتالیایی هستند در سفر ۲ روزه از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهرستان دیدن کردند.

سید رضا حسینی افزود: این گردشگران از خانه‌های تاریخی، آرامگاه اسرار، مساجد تاریخی و موزه مردم‌شناسی سبزوار دیدن کرده و در اقامتگاه بوم‌گردی ننه کلو، بابا کلو روستای طبس این شهرستان اسکان داشتند.

وی اظهار داشت: بازدید گردشگران خارجی از نمایشگاه صنایع‌دستی در کاروانسرای فرامرز خان از دیگر برنامه‌های آنان در این شهرستان بود.

سبزوار از شهرهای تاریخی و بزرگ خراسان رضوی در غرب این استان است که با هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی، ۶ موزه، جاذبه‌های طبیعی کوهستانی و کویری، بقاع متبرکه و ۱۵ نوع صنایع‌دستی و سنتی، ظرفیت قابل‌توجهی در عرصه گردشگری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.