کد خبر : 23486
دیدگاه‌ها برای گروه هنری سفیر سبزوار در چهارمین جشنواره تئاتر مردمی اربعین بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 11:59
-

گروه هنری سفیر سبزوار در چهارمین جشنواره تئاتر مردمی اربعین

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گروه هنری سفیر سبزوار به‌عنوان تنها گروه پذیرفته شده در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مردمی اربعین پس از اجرا در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلا، به کشور بازگشت تا آماده شرکت در سومین سوگواره تئاتر اهواز شود. در این همایش که در قالب جشنواره تئاتر و از ۱۸ مهر

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه هنری سفیر سبزوار به‌عنوان تنها گروه پذیرفته شده در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مردمی اربعین پس از اجرا در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلا، به کشور بازگشت تا آماده شرکت در سومین سوگواره تئاتر اهواز شود.

در این همایش که در قالب جشنواره تئاتر و از ۱۸ مهر به مدت یک هفته در خاک کشور عراق با هدف اتحاد بین شیعیان حاضر در پیاده‌روی اربعین و معرفی پیام عاشورای حسینی به جهانیان برگزار شد.

 ۲۵  گروه نمایشی شرکت داشتند که از این تعداد، پنج گروه نمایشی در مرزهای خسروی، شلمچه و چذابه به اجرای نمایش خود پرداختند و ۲۰ گروه نمایشی نیز در کشور عراق در شهرهای نجف و کربلا کار خود را به معرض تماشای علاقه‌مندان و عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) قراردادند و گروه سفیر سبزوار به سرپرستی مصطفی عنایت پور به‌عنوان تنها گروه نمایشی استان در این همایش تئاتری به اجرای نمایش در کشور عراق پرداخته و افتخاری دیگر برای دیار سربداران به ارمغان آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.