کد خبر : 5440
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1393 - 8:56
-

گزارش تصویری: ششمین شب جشنواره گلبانگ

سبزواریان: ششمین شب جشنواره موسیقی گلبانگ با اجرای گروه‌های آوای کودک و پروانه‌ها (آسایشگاه امیرالمومنین) و همچنین گروه موسیقی ساغر برگزار شد. این اجرا آخرین اجرای گروه‌ها در این جشنواره بود و امشب (دوشنبه شب)، اختتامیه مراسم با اجرای منتخبی از اجراهای شش شب گذشته برگزار می‌شود.

سبزواریان: ششمین شب جشنواره موسیقی گلبانگ با اجرای گروه‌های آوای کودک و پروانه‌ها (آسایشگاه امیرالمومنین) و همچنین گروه موسیقی ساغر برگزار شد.

این اجرا آخرین اجرای گروه‌ها در این جشنواره بود و امشب (دوشنبه شب)، اختتامیه مراسم با اجرای منتخبی از اجراهای شش شب گذشته برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محمود سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۸

با سلام وخسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران جشنواره موسیقی گلبانگ ۲ وهمچنین خدمت دوستانی که زحمت کشیدند و اخبار و عکس های این جشنواره را به تصویر کشیدن دست مریزاد میگویم و آرزوی توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم . (( دامن شادی چو غم آسان نمی آید به دست پسته را خون می شود دل تا لبی خندان کند ))

همشهری سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

اعضای محترم شورای شهر،به جای اینکه هر شب به بهانه ای مراسمی به پا کنید چپ وراست از خودتان عکس بگیرید ،به فکر مردمی که با اطمینان رای دادند باشید،مشکلات شهر را بررسی وحل کنید …

نظرات بسته شده است.