تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 17:49
-

گزارش تصویری: نکوداشت استاد حسین ماستیانی

سبزواریان: دوشنبه چهارم اسفند۹۳ ساعت ۶ تا ۱۰ شب مراسم نکوداشت استاد حسین ماستیانی هنرمند با اخلاق و معنوی سبزوار با حضور مهمانان و شخصیت های فرهنگی و دولتی برگزار شد. این مراسم با حضور آقای کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاد غلامحسین امیرخانی رئیس شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان، طاهر شیخ الحکمایی عضو هیات

سید جلال سیدان

گزارش: سید جلال سیدان

سبزواریان: دوشنبه چهارم اسفند۹۳ ساعت ۶ تا ۱۰ شب مراسم نکوداشت استاد حسین ماستیانی هنرمند با اخلاق و معنوی سبزوار با حضور مهمانان و شخصیت های فرهنگی و دولتی برگزار شد.

این مراسم با حضور آقای کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاد غلامحسین امیرخانی رئیس شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان، طاهر شیخ الحکمایی عضو هیات مدیره انجمن مجسمه سازان، محمدرضا فیروزه ای نقاش و عضو شورای عالی خانه هنرمندان ایران، سرابی مدیرکل ارشاد خراسان رضوی، دکتر لطفی پدر تئاتر سبزوار و مقامات شهرستان و مردم هنردوست سبزوار در سالن کاشفی اداره ارشاد برگزار شد.

رویدادی فرهنگی در تجلیل از مقام هنر و هنرمند و بزرگداشت شخصیت های هنری، علمی، ادبی زنده‌ی شهرستان که سنت نیکوئیست و موجب ارزش نهادن به بزرگان عرصه های گوناگون فرهنگ و ادب و تشویق و انگیزه بخشی به نوجوانان و جوانان درهدایت آن‌ها به سمت ادب و هنر است تا بدانند: «هنرمند هرجا رود قدر بیند و بر صدر نشیند.»

اینک گزارش تصویری این مراسم باشکوه تقدیمتان می‌گردد.

عکاس: سید رسول عزیزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
علی زاهدی پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۶:۳۴

با تشکر از انعکاس تصویری این مراسم

ناشناس جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۳۲

با تشکر از برگزارکنندگان ،مراسم بسیار با شکوهی بود.

نظرات بسته شده است.