کد خبر : 23116
دیدگاه‌ها برای گندم‌کاران غرب خراسان رضوی ۱۰۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 13:09
-

گندم‌کاران غرب خراسان رضوی ۱۰۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند

ایرنا گندم‌کاران شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی با دریافت هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال مطالبات خود را به‌طور کامل دریافت کردند. رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار با بیان این مطلب گفت: امسال ۱۰۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان این مناطق خریداری شد که این میزان

ایرنا

گندم‌کاران شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی با دریافت هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال مطالبات خود را به‌طور کامل دریافت کردند.

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار با بیان این مطلب گفت: امسال ۱۰۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان این مناطق خریداری شد که این میزان نسبت به پارسال ۳۶ درصد افزایش داشت.

مهدی فاضلی نیا افزود: امسال در قالب ۱۲ مرکز دولتی، خصوصی و مباشری ۱۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان منطقه به نرخ هر کیلوگرم ۱۷ هزار ریال با اُفت چهار درصد و یک درصد غیرمفید خریداری شد.

وی ادامه داد: این حجم ذخیره گندم در سیلوها تکافوی تأمین بیش از یک سال نیاز غذایی این منطقه را می‌کند.
رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: سالانه ۴۵ هزار تن گندم به‌منظور تولید آرد از سیلو و سایر مراکز ذخیره‌سازی به دو کارخانه آرد شهرستان سبزوار حمل می‌شود.

فاضلی نیا افزود: به علت کیفیت خوب گندم منطقه، دیگر کارخانه‌های آرد شهرستان‌های خراسان رضوی نیز متقاضی استفاده از گندم منطقه غرب خراسان رضوی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.