کد خبر : 32030
دیدگاه‌ها برای گویا چیزهای بد، دیگر بد نیستند! بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 - 18:29
-

گویا چیزهای بد، دیگر بد نیستند!

همان‌طور که بعضی روزنامه‌نگاران و تحلیل‌گران از انتخابات ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برداشت کرده بودند، با یکدست شدن نهادهای انتخابی و همسو بودن آن‌ها با نهادهای انتصابی، گفتمان رسانه‌هایی چون صدا و سیما و کیهان و بسیاری مواضع مربوط به حوزه نظارتی تغییر کرد.

برجام دیگر خیانت محسوب نمی‌شود و اتفاقا گفت‌وگوی سازنده با جهان و توافقی که رضایت دوطرف را در برگیرد بسیار هم پسندیده است. گرانی دیگر محصول سوء مدیریت نیست حتی خرابی پله‌برقی‌های شهر هم به شهرداری ربطی ندارد و تقصیر تحریم است!
به موازات این تغییر هنجارها و تغییر گفتمان در سطح ملی، در سطح محلی نیز خوشبختانه دیگر بسیاری از چیزهایی که قبلاً بد بودند، حالا بد نیستند. جشن و پایکوبی که زمانی در هر پارک و با هر شمایلی، ناهنجاری محسوب می‌شد، حالا اگر در افتتاحیه شهربازی به هر شکلی باشد، هیچ مشکلی ندارد. البته که ما مردم هم خوشحالیم از این تساهل و حسابی استقبال می‌کنیم!
در مسأله‌ای خاص، مسأله ارتقاء دیار سربداران به استان، زمانی در همین شهر، خط قرمز محسوب می‌شد و اشخاص و رسانه‌ها با طرح آن، اخطار می‌گرفتند، اما حالا خدا را شکر یک عمل مثبت تلقی می‌شوند و حتی رسانه‌ها به تبلیغ آن دعوت می‌شوند.
مثلاً رییس شورای شهر فعلی که در آن دوران رئیس سپاه بود، حالا پشت تریبون شعار استان شدن می‌شود و بزرگان و مدیران شهرستان‌ها، به رئیس‌جمهور نامه می‌نویسند برای این مطالبه!
ما هم خوشحالیم و این تغییر رویه را به فال نیک می‌گیریم. کم‌کم چیزهای دیگری هم از حالت ناهنجاری، به هنجار استحاله خواهد شد و انشاالله برای همه مردم وضعیت بهتر رقم خواهد خورد و ما همه خوشحال‌تر خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.