کد خبر : 29381
دیدگاه‌ها برای یادبود شهدای حادثه تروریستی افغانستان در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 21:41
-

یادبود شهدای حادثه تروریستی افغانستان در سبزوار برگزار شد

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی افغانستان با حضور برخی دانشجویان افغانستانی و مردم سبزوار پنجشنبه شب در مسجد جامع این شهر برگزار شد. یک استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با محکوم کردن اقدامات تروریستی گفت: تلاش جبهه استکبار، ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان است که این توطئه باید با بصیرت افزایی و هوشیاری

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی افغانستان با حضور برخی دانشجویان افغانستانی و مردم سبزوار پنجشنبه شب در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

یک استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با محکوم کردن اقدامات تروریستی گفت: تلاش جبهه استکبار، ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان است که این توطئه باید با بصیرت افزایی و هوشیاری خنثی شود.

حجت الاسلام مهدی مختاری افزود: دشمنان بدانند اقدامات کور و مذبوحانه گروه‌های تروریستی خللی در اراده مسلمانان افغانستان برای حفظ وحدت ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش، دشمن مسلمانان است و همانطور که جنایات فراوان در کشورهای عراق و سوریه مرتکب شده‌اند اکنون در کشور افغانستان دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: گروه طالبان که مدعی ایجاد امنیت در کشور افغانستان است نباید اجازه دهد مسلمانان و شیعیان از طریق حوادث تروریستی قربانی شوند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اقدامات تروریستی علیه مسلمانان را محکوم کردند.

طی ۲ جمعه گذشته بر اثر حملات تروریستی به نماز جمعه‌های شیعیان در شهرهای قندوز و قندهار افغانستان دستکم ۲۵۰ نمازگزار شهید و صدها نفر نیز زخمی شدند.

از مجموع ۵۰۰ دانشجوی خارجی  که در دانشگاه‌های سبزوار مشغول تحصیل هستند بیش از ۳۰۰ نفر آنها دانشجوی افغانستانی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.