کد خبر : 18345
دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای جهادگر در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 - 15:38
-

یادواره شهدای جهادگر در سبزوار برگزار شد

ایرنا سی و هشتمین یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد. فرمانده دوران دفاع مقدس و بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران دیشب در این مراسم گفت: امروز دو خطر تحریف و فراموشی، ارزشهای دفاع مقدس را

ایرنا
سی و هشتمین یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس و بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران دیشب در این مراسم گفت: امروز دو خطر تحریف و فراموشی، ارزشهای دفاع مقدس را تهدید می کند.
سردار سرتیپ فتح الله جعفری بر اهمیت انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تاکید و بیان کرد: خطر تحریف ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس از فراموشی آن بیشتر است لذا این دوران باید برای نسل جوان بازخوانی شود.
وی افزود: دفاع مقدس مظهر ایمان و اتحاد ملت است. با فرهنگ ایثار واز خودگذشتگی رزمندگان اسلام بود که قدرتهای استکباری وادار به پذیریش شکست شدند. فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود و شهدا با انتخاب مسیر درست، راه و نقشه را برای آینده نظام جمهوری اسلامی ترسیم کردند.
او ادامه داد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس مدیریت جهادی، روحیه بسیجی و انقلابی است که پیروی از این شیوه همواره راهگشای مشکلات کشور می باشد.
وی به عملیات غرورآفرین هویزه نیز اشاره و بیان کرد: رزمندگان اسلام از این آزمایش سرافراز بیرون آمدند و پیروزیهای بزرگی رقم خورد.
عملیات هویزه ۱۶ دی ماه سال ۱۳۵۹ در جنوب غرب شهر هویزه استان خوزستان انجام شد. در این عملیات پنج رزمنده سبزواری به نامهای محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سیدمصطفی مختاری و مجید کریمی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
سبزوار هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.