کد خبر : 16817
دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای دانش آموز سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55
-

یادواره شهدای دانش آموز سبزوار برگزار شد

یادواره ۱۶۸شهید دانش آموز بسیجی سبزوار روز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان شهری و دانش آموزان در این شهر برگزار شد. مدیر حوزه علمیه سبزوار در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمانهای انقلاب، امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با ولایت فقیه از

یادواره ۱۶۸شهید دانش آموز بسیجی سبزوار روز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان شهری و دانش آموزان در این شهر برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه سبزوار در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمانهای انقلاب، امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با ولایت فقیه از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.
حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: امروز تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمن تلاش می کند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کند از اینرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آنها را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.
وی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام برابر تمامی ابرقدرتهای شرق وغرب با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت و حرکت در مسیر ولایت ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندادند.
مدیر حوزه علمیه سبزوار گفت: امروز امنیت، عزت و پیشرفتهای جمهوری اسلامی مرهون رشادت خون شهدا است و انقلاب اسلامی به الگویی برای دیگر کشورها برای مبارزه با استکبار تبدیل شده است.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این مراسم گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بین دانش آموزان خواندن کتابهایی با موضوع ایثار و جوانمردی شهدا ضروری است.
حسن محرابی افزود: در یک سال گذشته ۴۵ یادواره شهدا در سطح مدارس و محلات شهرستان سبزوار برگزار شده و ۲ هزار و ۷۰۰ اثر پژوهشی و ۱۶ کتاب و دلنوشته دانش آموزی درباره شهدا و وصیت نامه های آنها تهیه شده است.
سبزوار ۹۶۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد. این شهرستان حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.