کد خبر : 16053
دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 8:57
-

یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد

آیین یادواره شش شهید مدافع حرم سبزوار جمعه شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان در شهر روداب برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: امروز دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی و روانی راه انداخته که راه مقابله با آن

آیین یادواره شش شهید مدافع حرم سبزوار جمعه شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان در شهر روداب برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: امروز دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی و روانی راه انداخته که راه مقابله با آن جهاد اقتصادی است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: فرهنگ دفاع مقدس راه مقاومت ملت ایران برابر زورگویان را نشان داد. امروز بیش از گذشته نیاز به تجربه و فرهنگ دفاع مقدس داریم، فرهنگی که با روی پا خود ایستادن، بهره از ظرفیتهای داخلی و تن ندادن به مذاکره با دشمنان راه غلبه بر استکبار را به خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: اینکه دشمن تاکنون در منازعات ایدئولوژیک و سیاسی با ملت ایران شکست خورده ناشی از برخورداری ایران از فرهنگ عاشورا، دفاع مقدس و مقاومت است.
فرمانده سپاه سبزوار گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای تفکر مقاومت در جهان اسلام و کشورهای منطقه است و شهدای مدافع حرم با بهره گیری از الگوی دوران دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) مقابل داعش و استکبار ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.
سبزوار هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که شش شهید آن از مدافعان حرم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.