کد خبر : 20550
دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 7:56
-

یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار برگزار شد

ایثار یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار با محوریت سردار شهید مدافع حرم حسنعلی شمس‌آبادی در سبزوار برگزار شد. مراسم گرامیداشت شش شهید مدافع حرم سبزوار، شنبه یکم تیر با محوریت سردار شهید حسنعلی شمس‌آبادی در حسینیه بیدخوری‌های سبزوار برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: فرهنگ دفاع مقدس

ایثار

یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار با محوریت سردار شهید مدافع حرم حسنعلی شمس‌آبادی در سبزوار برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شش شهید مدافع حرم سبزوار، شنبه یکم تیر با محوریت سردار شهید حسنعلی شمس‌آبادی در حسینیه بیدخوری‌های سبزوار برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: فرهنگ دفاع مقدس راه مقاومت ملت ایران برابر زورگویان را نشان داد و امروز بیش از گذشته نیاز به تجربه و فرهنگ دفاع مقدس داریم، فرهنگی که با روی پا خود ایستادن، بهره از ظرفیت‌های داخلی و تن ندادن به مذاکره با دشمنان راه غلبه بر استکبار را به‌خوبی نشان داد.

سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود و آسیب زدن به انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است  که راه مقابله با آن جهاد اقتصادی است. 

وی یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس را احیای تفکر مقاومت در مقابل بیگانگان دانست و افزود: شهدای مدافع حرم با بهره‌گیری از الگوی دوران دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) مقابل داعش و استکبار ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس راه مقاومت ملت ایران برابر زورگویان را نشان داد. امروز بیش از گذشته نیاز به تجربه و فرهنگ دفاع مقدس داریم، فرهنگی که با روی پا خود ایستادن، بهره از ظرفیت‌های داخلی و تن ندادن به مذاکره با دشمنان راه غلبه بر استکبار را به‌خوبی نشان داد.

مظلوم خاطرنشان کرد: سبزوار با تقدیم شش شهید مدافع حرم سهم اندکی در دفاع از حرم اهل داشته است.

شهیدان مدافع حرم رضا دامرودی، مهدی بیدی، حسنعلی شمس‌آبادی، مهدی موحد نیا، ابوالفضل راه چمنی و حاج احمد جلالی نسب به ترتیب در ۱۳۶۷، ۱۳۵۰، ۱۳۴۷، ۱۳۶۶، ۱۳۶۴ و ۱۳۴۹ چشم به جهان گشوده و در ۱۳۹۴، ۱۳۹۵، ۱۳۹۴، ۱۳۹۷، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵ به مقام شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۷ شهید، سه  هزار و ۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.