کد خبر : 2208
دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای کارمند در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1393 - 20:28
-

یادواره شهدای کارمند در سبزوار برگزار شد

سبزواریان.کام: همزمان با دومین روز هفته دولت یادواره ۳۴ شهید کارمند شهرستان سبزوار برگزار شد. مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: طبق آیات قرآن کریم فرهنگ غنی جهاد و شهادت مدافع تمام کسانی است که در این راه تلاش می کنند. سردار “خسرو عروج” از شهدای هشت سال دفاع مقدس

shahid01سبزواریان.کام: همزمان با دومین روز هفته دولت یادواره ۳۴ شهید کارمند شهرستان سبزوار برگزار شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: طبق آیات قرآن کریم فرهنگ غنی جهاد و شهادت مدافع تمام کسانی است که در این راه تلاش می کنند.
سردار “خسرو عروج” از شهدای هشت سال دفاع مقدس با عنوان الگوهای مقاومت، صبر، جهاد و استقامت یاد و بیان کرد مردم ولایی ایران برای دفاع از اسلام، قرآن و کشور حدود ۲۵۰ هزار شهید تقدیم اسلام کردند.

وی ساده زیستی، توجه به خدا، ازخودگذشتگی، سخاوت و انصاف را وجه مشترک شهدا عنوان و بیان کرد: اگر در زندگی توانستیم به مردم خدمت کنیم، مایه آرامش آنان باشیم و آخرت را به دنیا ترجیح دهیم امانتداران شهدا هستیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن هم اینک شیوه مذهب علیه مذهب را بکارگرفته و از طریق تفرقه افکنی، ایجاد تشکیک در بین دینداران، سلب اعتماد بین مردم و مسوولان و ایجاد ارتشهای به ظاهر اسلامی سعی در پیاده کردن نقشه های شوم خود دارد.

وی با اشاره به نقشه دشمنان در حوزه فرهنگ و رسوخ در ارزشهای اسلامی و اعتقادات مردم گفت: ترویج استفاده از ماهواره و برنامه های آن کوچکترین مبارزه فرهنگی دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این مراسم معنوی گفت: برپایی یادواره شهدا اقدامی ارزشمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود: ما وارث خون شهدا هستیم لذا باید با تمام وجود از آرمانهای آنان حمایت کرده و راه این عزیزان را دنبال کنیم.

این یادواره توسط حوزه مقاومت بسیج ادارات سبزوار برگزار شد.

منبع: سبزوارپیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.