کد خبر : 32140
دیدگاه‌ها برای یادِ جان‌های عزیز بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 10:13
-

یادِ جان‌های عزیز

مردمِ این شهر و تمام شهرستان‌های منطقه، به این روحِ بزرگ ادای احترام کردند. همدردی و همراهیِ انسانیِ شهروندان به انسانی که جانش را در قلۀ جوانی، فدای امنیت می‌کند، به شکلِ محسوسی قابل رؤیت بود.

روزِ گذشته سبزوار میزبان پیکرِ شهید امیر کیوانلو بود. افسر جوانِ پلیس که در اثر هجومِ سارق با ضربۀ چاقو به شهادت رسیده بود. این روزها مطالب زیادی در مورد نحوۀ شهادت و اتفاقات این جنایت منتشر شده است، اما این ماجرا وجهِ دیگری نیز دارد.

تشییعِ پیکرِ این مرحوم، باشکوه برگزار شد و تصاویر و ویدیوهای این تشییعِ با شکوه، در فضای مجازی دست به دست چرخید و مردمِ این شهر و تمام شهرستان‌های منطقه، به این روحِ بزرگ ادای احترام کردند. همدردی و همراهیِ انسانیِ شهروندان به انسانی که جانش را در قلۀ جوانی، فدای امنیت می‌کند، به شکلِ محسوسی قابل رؤیت بود.

خانوادۀ شهید کیوانلو، بی‌تردید به سوگی عمیق و عظیم نشسته‌اند و جایِ خالیِ عزیزشان با هیچ‌چیز پر نمی‌شود، اما به خوبی دیدند که مردمِ یک سرزمین چطور به احترام شجاعت و فداکاریِ فرزندشان، ایستادند و در فضایی مملو از حزنی واقعی، سوگواری کردند. این مردم، این قلب‌های پاک و این جامعۀ قدردان، بسیار ارزشمند است.

حواسمان باشد قدر بسیاری از چیزها را بدانیم و در حفظ این ارزش‌های بالامرتبه، همّت کنیم.

روحِ تمام شهدای این سرزمین شاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.