کد خبر : 8579
دیدگاه‌ها برای یکسان سازی ابعاد سنگ مزار در آرامستان های سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 17:11
-

یکسان سازی ابعاد سنگ مزار در آرامستان های سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار از یکسان سازی ابعاد سنگ مزار در آرامستان های این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر دفتر طراحی و فروش سنگ مزار به صورت یکسان در سبزوار گفت: با توجه به اهتمام و درخواست خانواده های متوفیان

aramestan-02سبزواریان: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار از یکسان سازی ابعاد سنگ مزار در آرامستان های این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر دفتر طراحی و فروش سنگ مزار به صورت یکسان در سبزوار گفت: با توجه به اهتمام و درخواست خانواده های متوفیان جهت نصب سنگ با کیفیت، با دوام و زیبا بر روی مزار عزیزان از دست رفته شان سازمان آرامستان های سبزوار این اقدام را از حدود یکسال گذشته در آرامستان بهشت رضوان آغاز نموده است.

وی گفت: متاسفانه برخی افراد از فضای احساسی و عاطفی خانواده های سوگوار به منظور کسب سود اقدام به فروش بعضی از سنگ ها با قیمت های بیش از واقعیت می‌کردند که این امر نارضایتی ها را از سوی افراد و شخصیت های مختلف در پی داشت و سازمان را برآن داشت تا فرآیند جدیدی تعریف نماید.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار ادامه داد: در این راستا موضوع با جدیت خاصی دنبال شد و با تعریف فرآیندی جدید مقرر شد مسئولیت تهیه و نصب سنگ مزار توسط سازمان آرامستان ها در آرامستان جدید بهشت رضوان انجام شود.

دلبری با بیان اینکه سنگ های مزار بکار رفته در آرامستان بهشت رضوان با ابعاد ۸۵ در ۶۰ می باشد‏ خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت زیبایی، یکنواختی و وحدت رویه در سنگ های قبور، از این پس مجوز نصب هیچ نوع سنگ در ابعادی دیگر صادر نخواهد شد.

دلبری در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۱ نفر در آرامستان های سبزوار دفن شده اند که بیشترین آمار مربوط فروردین ماه می باشد که در این ماه ۱۶۲ نفر در دو آرامستان سبزوار دفن شده اند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب در فروردین ماه تعداد ۱۶۲ فوت رخ داد که از این تعداد ۸۸ نفر مرد و ۷۴ نفر زن، در اردیبهشت ماه در مجموع ۱۲۹ فوت با تعداد ۶۷ مرد و ۶۲ زن و در خردادماه تا امروز (سی ام) ۱۳۰ نفر فوت شده اند که از این تعداد ۸۰ مرد و ۵۰ زن بوده اند.

مدیر عامل سازمان ارامستان های شهرداری سبزوارهمچنین به توقف دفن اموات در قبرهای دوطبقه آرامستان فعلی را یادآور شد و گفت: این مهم به درخواست شهروندان، دستور و تاکید شهردار و پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر برای ارتقای کمی و کیفی بهداشت شهری شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: خوشبختانه با ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان دیگر شاهد نارضایتی مردم در خصوص قیمت قبور در این شهر نیستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.