کد خبر : 25225
دیدگاه‌ها برای یکصدمین سالگرد احداث بیمارستان حشمتیه سبزوار: نمایشگاه مستندات قدیمی این بیمارستان برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 17:23
-

یکصدمین سالگرد احداث بیمارستان حشمتیه سبزوار: نمایشگاه مستندات قدیمی این بیمارستان برگزار شد

به مناسبت یکصدمین سالگرد احداث بیمارستان حشمتیه سبزوار، نمایشگاهی از ۷۰ سند قدیمی مربوط به این بیمارستان در قالب‌های نوشتاری و تصویری، در شهر سبزوار برگزار شد. به گزارش سبزواریان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در جمع خبرنگاران گفت: این مستندات از میان ۵ هزار

به مناسبت یکصدمین سالگرد احداث بیمارستان حشمتیه سبزوار، نمایشگاهی از ۷۰ سند قدیمی مربوط به این بیمارستان در قالب‌های نوشتاری و تصویری، در شهر سبزوار برگزار شد.

به گزارش سبزواریان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در جمع خبرنگاران گفت: این مستندات از میان ۵ هزار سند ارسالی انتخاب شده است.

محمد باقرزاده افزود: در سال جاری برای ارسال مستندات قدیمی مربوط به بیمارستان حشمتیه فراخوان دادیم و از سراسر کشور، ۵ هزار مستند معتبر ارسال شد. کتابخانه ملی و اسناد کشور نیز همکاری بسیار خوبی داشت.

وی همچنین گفت: قرار بر این است که در بیمارستان حشمتیه، موزه‌ای را به‌صورت دائمی فراهم کنیم تا این مستندات در آنجا نگهداری شده و در معرض بازدید عموم قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.