کد خبر : 26217
دیدگاه‌ها برای یک جایگاه عرضه سوخت در سبزوار تعطیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 19:11
-

یک جایگاه عرضه سوخت در سبزوار تعطیل شد

ایرنا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: یک جایگاه عرضه بنزین در این شهر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعطیل شد. محمد صادقی افزود: این جایگاه اختصاصی بنزین که در خیابان شریعتی سبزوار قرار دارد با وجود اخطارهای کارشناسان بهداشتی موارد بهداشتی را رعایت نکرد لذا تا اطلاع بعدی تعطیل شد. وی

ایرنا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: یک جایگاه عرضه بنزین در این شهر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعطیل شد.

محمد صادقی افزود: این جایگاه اختصاصی بنزین که در خیابان شریعتی سبزوار قرار دارد با وجود اخطارهای کارشناسان بهداشتی موارد بهداشتی را رعایت نکرد لذا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

وی ادامه داد: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه سبزوار شامل ۶ شهرستان در غرب و جنوب غربی استان خراسان رضوی به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا هرروز ضدعفونی می‌شود.

وی گفت: جایگاه‌های عرضه بنزین، گازوئیل و همچنین تأسیسات عرضه گاز فشرده طبیعی یا سی.ان.جی از مکان‌های پر رفت‌وآمد هستند لذا مستعد برای انتقال انواع ویروس و میکروب تلقی می‌شوند.

صادقی افزود: آموزش‌های لازم برای ضدعفونی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و ضدعفونی تلمبه‌های بنزین و دیسپنسرهای سی.ان.جی به‌طور روزانه توسط متصدیان جایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سوخت‌گیری باید توسط عوامل جایگاه انجام شود اظهار داشت: برچسب‌های اطلاع‌رسانی نیز برای سوخت‌گیری توسط اپراتور بر روی تلمبه‌ها نصب شده است.

وی گفت: برای مراجعانی که خود قصد سوخت‌گیری دارند نیز دستکش یک‌بارمصرف در نظر گرفته شده و تأکید شده است برای پرداخت هزینه در جایگاه از کارت بانکی استفاده شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که تأمین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.