کد خبر : 23848
دیدگاه‌ها برای یک سالن ورزشی در دانشگاه حکیم سبزواری به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 15:00
-

یک سالن ورزشی در دانشگاه حکیم سبزواری به بهره‌برداری رسید

ایرنا سالن ورزشی سه هزار و ۵۰۰ نفری دانشگاه حکیم سبزواری این شهرستان به بهره‌برداری رسید. رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه بهره‌برداری از این سالن ورزشی که با حضور معاون مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت گفت: زیربنای این سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ مترمربع است که برای رشته‌های والیبال، بسکتبال

ایرنا

سالن ورزشی سه هزار و ۵۰۰ نفری دانشگاه حکیم سبزواری این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه بهره‌برداری از این سالن ورزشی که با حضور معاون مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت گفت: زیربنای این سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ مترمربع است که برای رشته‌های والیبال، بسکتبال و هندبال تجهیز شده است.

دکتر علی‌اصغر مولوی افزود: این سالن ورزشی به نام استاد فقید دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه حکیم سبزواری دکتر محمدرضا حامدی نیا نام‌گذاری و برای ساخت آن ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این سالن ورزشی، فضاهای ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری به بیش از ۱۴ هزار مترمربع افرایش یافت که از این فضاها ۶ هزار و ۱۰۰ مترمربع آن سرپوشیده است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی و ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.