کد خبر : 21148
دیدگاه‌ها برای یک طرح ورزشی در سبزوار به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 15:00
-

یک طرح ورزشی در سبزوار به بهره‌برداری رسید

ایرنا  یک طرح ورزشی شهرداری سبزوار در قالب سالن چندمنظوره روز شنبه با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید. رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سبزوار در این مراسم گفت: این سالن برای ارتقا و آمادگی کارکنان سازمان‌های آتش‌نشانی و سایر سازمان‌های خدماتی مرتبط با شهرداری و حوزه مدیریت بحران مورداستفاده قرار می‌گیرد. مهدی احمدی راد افزود:

ایرنا

 یک طرح ورزشی شهرداری سبزوار در قالب سالن چندمنظوره روز شنبه با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سبزوار در این مراسم گفت: این سالن برای ارتقا و آمادگی کارکنان سازمان‌های آتش‌نشانی و سایر سازمان‌های خدماتی مرتبط با شهرداری و حوزه مدیریت بحران مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مهدی احمدی راد افزود: این سالن چندمنظوره با مساحت ۶۰۰ مترمربع با هزینه پنج میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که برخی از شهرداری‌ها در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود با مشکلات جدی مواجه هستند شهرداری این شهر با کار جهادی طرح‌های عمرانی خوبی در دست اجرا دارد.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: احداث کمربندی‌های شهری، بازگشایی خیابان غرب نیروگاه، ایجاد پایگاه‌های مشاوره و آموزش شهروندی در مناطق حاشیه، آغاز احداث بوستان بانوان در منطقه توحید شهر، احداث شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی برخی از تلاش‌های عمرانی شهرداری سبزوار در یک سال گذشته بوده است.

وی اظهار داشت: احداث استخر بانوان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیست موتورسواری در محدوده توحید شهر نیز با مشارکت شهرداری و اداره تربیت‌بدنی تابستان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.
سبحانی فر گفت: احداث پیست اسب‌دوانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و دو ماه آینده نخستین مسابقات استانی اسب دوانی در سبزوار برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.