کد خبر : 31966
دیدگاه‌ها برای یک مدیرِ همراه بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 22:49
-

یک مدیرِ همراه

طبیعتاً به مجموعۀ ارشاد سبزوار و مدیریت آن نقدهایی هم وارد است و این‌گونه مطالب، با این هدف نوشته نمی‌شوند که یک مدیر را تقدیس کنیم یا او را صددرصد موفق بدانیم، بلکه باتوجه‌به درخواستِ مخاطبان سعی می‌کنیم نقاط قوت را در کنارِ انتقادات ببینیم.

در ادامۀ مطالبی که در مورد پاسخگویی بعضی ادارات و مسئولان منتشر کرده‌ایم، این مطلب قصد داریم به مدیری بپردازیم که ما رسانه‌ها بیشتر از همه با او و ادارۀ تحتِ مدیریتش سروکار داریم. ادارۀ ارشاد اسلامی، مسئول و ناظر قانونیِ حوزۀ رسانه‌ها است. طبیعتاً حوزۀ فعالانِ هنری و انواعِ انجمن‌ها و گروه‌های مربوط به هنرهای مختلف نیز تحتِ مجموعۀ ادارۀ ارشاد اسلامی هستند.

رضا شجاع در زمانی که این مسئولیت را به عهده گرفته، در مجموع، دلسوزانه و با به‌کارگیری حداکثرِ توان و ظرفیت این اداره سعی کرده به هنرمندان، اهالیِ رسانه و دیگر فعالان فرهنگیِ مرتبط با این حوزه خدمات ارائه کند. او تا جایی که ما اطلاع داریم مدیری پاسخگو بوده و حتی زمانی که امکانات و توانِ اداره‌اش در تحققِ یک هدف ناتوان بوده، حداقل با پاسخگویی و همدردی سعی کرده «همراه» باشد. در بسیاری از موارد نیز با توانِ اداریِ خود پیگیرِ تحقق مطالبات بوده و به نتیجه هم رسیده است.

طبیعتاً به مجموعۀ ارشاد سبزوار و مدیریت آن نقدهایی هم وارد است و این‌گونه مطالب، با این هدف نوشته نمی‌شوند که یک مدیر را تقدیس کنیم یا او را صددرصد موفق بدانیم، بلکه باتوجه‌به درخواستِ مخاطبان سعی می‌کنیم نقاط قوت را در کنارِ انتقادات ببینیم. رضا شجاع در مورد ما رسانه‌ها انصافاً همراه بوده و اولین مدیرِ ارشادی است که در اکثر جلساتِ رسانه‌ها و مسئولان و حتی در بسیاری از نشست‌های خبری حضور یافته است. پیگیر بسیاری از امور مربوط به آموزشِ خبرنگاران، یارانه‌های حوزۀ مطبوعات، بیمۀ خبرنگاران و خانۀ مطبوعات بوده که متأسفانه با عدم همکاریِ اداره کل، در بعضی امور موفق نبوده است. کارکنان این اداره نیز در این مسیر گام‌های مؤثری برداشته‌اند. متأسفانه در سال‌ها اخیر، با شکل‌گیریِ نهادها و شوراهای موازی، توانِ مالی و اداریِ ارشاد تضعیف شده است و بعضی اهداف محقق نشده‌اند، اما نمی‌توانیم زحماتی که مجموعۀ ارشادِ سبزوار (البته ششتمد نیز هنوز تحت مدیریت این اداره است) در این زمینه کشیده‌اند نادیده بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.