کد خبر : 23059
دیدگاه‌ها برای یک مسئول: فرهنگ ایثار و شهادت حافظ انقلاب اسلامی است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398 - 23:59
-

یک مسئول: فرهنگ ایثار و شهادت حافظ انقلاب اسلامی است

ایرنا وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حافظ انقلاب اسلامی است و باید برای تبیین و ترویج آن تلاش بیشتری صورت گیرد. سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم سبزوار افزود: در شرایطی که دشمن با استفاده از فضای مجازی برای بیگانه کردن نسل امروز با فرهنگ دفاع مقدس تلاش

ایرنا

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حافظ انقلاب اسلامی است و باید برای تبیین و ترویج آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم سبزوار افزود: در شرایطی که دشمن با استفاده از فضای مجازی برای بیگانه کردن نسل امروز با فرهنگ دفاع مقدس تلاش می‌کند انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اهمیت بسیار دارد.

وی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی باوجود امکانات کم با اخلاص رزمندگان و پیروی از ولایت‌فقیه دشمن را عقب راندیم.

وی گفت: امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس پس از چهار دهه شعارهای انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، عدالت، اخلاق، معنویت، عقلانیت، عزت و برادری در جامعه طنین‌انداز شده است.

حسینی با اشاره به اینکه عناصر ضدانقلاب در پی ترویج ضد ارزش‌ها در جامعه اسلامی هستند، افزود: حذف نام شهدا از تابلوها و معابر برخی شهرها  با واکنش نیروهای انقلابی مواجه شد.

وی ادامه داد: برای مقابله با مشکلات کشور و شرایط سخت اقتصادی کشور بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس، ضرورتی انکارناپذیر است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بدعهدی کشورهای غربی گفت: در برجام دقت‌های لازم صورت نگرفت و کشورهای اروپایی که به‌ظاهر می‌گفتند با آمریکا متفاوت هستند نیز به تعهدات خود عمل نکردند.

وی افزود: بیانیه کشورهای اروپایی درباره محدودیت فعالیت‌های هسته‌ای و کاهش قدرت موشکی و نفوذ ایران در منطقه همان مواضع صریح آمریکاست.

وی گفت: با اقدام انقلابی مبارزه قوه قضائیه زمینه بازگشت اموال غارت‌شده به بیت‌المال فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.