کد خبر : 23950
دیدگاه‌ها برای یک معلم در خوشاب مورد ضرب و شتم قرار گرفت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 12:40
-

یک معلم در خوشاب مورد ضرب و شتم قرار گرفت

ایرنا پدر یک دانش‌آموز با حمله به معلم آموزش‌وپرورش خوشاب وی را در فضای یکی از مدارس این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی مورد ضرب و شتم قرار داد. مدیر آموزش‌وپرورش خوشاب در مورد این واقعه غیراخلاقی گفت: پدر دانش‌آموز کلاس ششم مقطع ابتدایی یکی از مدارس این شهرستان دیروز با مراجعه به مدرسه بدون

ایرنا

پدر یک دانش‌آموز با حمله به معلم آموزش‌وپرورش خوشاب وی را در فضای یکی از مدارس این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی مورد ضرب و شتم قرار داد.

مدیر آموزش‌وپرورش خوشاب در مورد این واقعه غیراخلاقی گفت: پدر دانش‌آموز کلاس ششم مقطع ابتدایی یکی از مدارس این شهرستان دیروز با مراجعه به مدرسه بدون اطلاع و اجازه مدیر و مسئولان واحد آموزشی وارد کلاس درس شده، در حضور دانش‌آموزان به معلمی که در حال تدریس بوده فحاشی کرده، وی را از کلاس به بیرون برده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

علی بیات افزود: شخص مهاجم در حالی مرتکب این اعمال غیراخلاقی در فضای آموزشی شده که معلم مورد تهاجم هیچ‌گونه واکنش دفاعی انجام نمی‌دهد تا اینکه با حضور و دخالت کادر مدرسه به دفتر مرکز آموزشی هدایت و بلافاصله موضوع از سوی مدیر مدرسه به پلیس ۱۱۰ گزارش و در پی حضور مأموران انتظامی فرد مهاجم به کلانتری منتقل می‌شود. 

وی در مورد انگیزه بروز این حادثه گفت: معلم مورد اشاره، روز پیش‌تر پس‌ازآنکه در زمان زنگ تفریح چند دانش‌آموز در سالن مدرسه با یکدیگر درگیر شده بودند اقدام به بیرون بردن آن‌ها از سالن کرده که در همین حین یکی از دانش‌آموزان به معلم فحاشی می‌کند و او نیز برخوردی جزئی نسبت به دانش‌آموز فحاش انجام می‌دهد.

مدیر آموزش‌وپرورش خوشاب افزود: این دانش‌آموز نیز همان روز پس از بازگشت از مدرسه در خانه از تنبیه معلم نزد والدینش شکایت می‌کند.

وی بدون توضیح بیشتر گفت: این در حالی است که پس از حمله پدر این دانش‌آموز به معلم و انتقال وی به کلانتری، در جریان بررسی پلیس مشخص شد گزارش این دانش‌آموز به والدینش غلط بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.