کد خبر : 31720
دیدگاه‌ها برای یک نیکوکار ۱۱ میلیارد ریال برای طرح آب‌رسانی مناطق روستایی سبزوار کمک کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 12:59
-

یک نیکوکار ۱۱ میلیارد ریال برای طرح آب‌رسانی مناطق روستایی سبزوار کمک کرد

کمک ۱۱ میلیارد ریالی برای طرح آب‌رسانی مناطق روستایی سبزوار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: یک فرد نیکوکار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای طرح‌های آب‌رسانی بخش روداب سبزوار کمک کرد.

حسین ریاضی افزود: طرح آبرسانی به ۱۱  روستای منطقه چاه ستاره در بخش  روداب با کمک‌های این فرد نیکوکار که صرف تهیه و تامین تجهیزات آبرسانی شده و نیز اعتبارات شرکت آب و فاضلاب اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای جهاد آبرسانی به مناطق روستایی، مجمع خیران آبرسان در سبزوار نیز به زودی تشکیل می‌شود تا تمامی مناطق زیر پوشش آب و فاضلاب قرار گیرند و از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: هم اینک ۳۲ روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی سیار می‌شوند که این اقدام در ۱۷ روستا به صورت مستمر و در تمام فصول صورت می‌گیرد.

ریاضی افزود: همچنین همزمان با فصل گرما، حدود ۱۰ درصد مناطق روستایی این شهرستان به عللی چون فرسودگی و طولانی بودن شبکه توزیع با تنش آبی رو به روست.

وی ادامه داد: ۱۲ مجتمع آبرسانی در ۲ بخش مرکزی و روداب سبزوار در کنار ۱۱ روستای مستقل وجود دارد که در بخش مرکزی سبزوار ۲۰ حلقه چاه با برداشت ۱۲۵ لیتر آب بر ثانیه و در بخش روداب نیز ۱۱ حلقه چاه موجود است که ۷۵ لیتر بر ثانیه آب از آن برداشت می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.