کد خبر : 22250
دیدگاه‌ها برای ۱۰ ماه حبس برای آشپزخانه دار متخلف در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 11:39
-

۱۰ ماه حبس برای آشپزخانه دار متخلف در سبزوار

واحد مرکزی خبر رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: رأی ۱۰ ماه حبس برای آشپزخانه دار متخلف سبزواری در دادگاه تجدیدنظر خراسان رضوی تأیید شد. دکتر ولی‌الله جغتایی اظهار کرد: این پرونده که منجر به صدور رأی قطعی برای آشپزخانه متخلف شد، در اردیبهشت سال جاری پس از بازدید کارشناسان نظارت بهداشتی از فرآورده‌های خام پروتئینی

واحد مرکزی خبر

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: رأی ۱۰ ماه حبس برای آشپزخانه دار متخلف سبزواری در دادگاه تجدیدنظر خراسان رضوی تأیید شد.

دکتر ولی‌الله جغتایی اظهار کرد: این پرونده که منجر به صدور رأی قطعی برای آشپزخانه متخلف شد، در اردیبهشت سال جاری پس از بازدید کارشناسان نظارت بهداشتی از فرآورده‌های خام پروتئینی این واحد تشکیل و پرونده جهت رسیدگی به دادگستری شهرستان ارسال شد.

وی افزود: در  این بازدید و بازرسی، مقادیری گوشت و پوست مرغ و آلایشات تاریخ مصرف گذشته و فاسد به همراه گوشت جوجه خام آغشته به رنگ مصنوعی غیرمجاز کشف و معدوم و این آشپزخانه متخلف بلافاصله طبق دستور مقام قضایی پلمب شد.

جغتایی تصریح کرد: پرونده تخلف به دادگستری شهرستان ارسال شد که پس از طی مراحل قانونی، رأی ۱۰ ماه حبس برای متصدی این آشپزخانه متخلف صادر شد و وی به اتهام عرضه مواد پروتئینی غیرقابل‌مصرف، تاریخ مصرف گذشته و استفاده از رنگ‌های مصنوعی در تهیه جوجه خام زعفرانی به حبس محکوم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.