کد خبر : 26231
دیدگاه‌ها برای ۱۰ معدن در سبزوار فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 13:22
-

۱۰ معدن در سبزوار فعال شد

ایرنا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: طی یک سال گذشته ۱۰ معدن با سرمایه‌گذاری ۱۱۶ میلیارد ریال در این شهرستان فعال شد. علی امیدبخش افزود: پروانه‌های صادر شده این معادن در زمینه بهره‌برداری و استخراج انواع کانی‌های معدنی و کرومیت می‌باشد که ۸۵ فرصت شغلی مستقیم فراهم کرده است. وی ادامه داد:

ایرنا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: طی یک سال گذشته ۱۰ معدن با سرمایه‌گذاری ۱۱۶ میلیارد ریال در این شهرستان فعال شد.

علی امیدبخش افزود: پروانه‌های صادر شده این معادن در زمینه بهره‌برداری و استخراج انواع کانی‌های معدنی و کرومیت می‌باشد که ۸۵ فرصت شغلی مستقیم فراهم کرده است.

وی ادامه داد: همچنین مجوز ساخت کارخانه فروسیلیکومنگنز شهرستان سبزوار با سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی به ظرفیت تولید روزانه ۸۰ تن و اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ نفر صادر شده که آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: شهرستان سبزوار از قطب‌های معدنی استان خراسان رضوی به شمار می‌رود و تاکنون پروانه بهره‌برداری حدود ۱۵۰ معدن با انواع کانی‌های فلزی و غیرفلزی شامل کرومیت، منگنز، سنگ آهک، آلومینیم، انواع سنگ‌های ساختمانی و سنگ لاشه در این شهرستان صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.