کد خبر : 13520
دیدگاه‌ها برای ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سبزوار اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 9:03
-

۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سبزوار اختصاص یافت

سبزواریان: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سبزوار اختصاص یافت. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب

سبزواریان: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سبزوار اختصاص یافت.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی اختصاص یافت.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته به هر یک از این شهرستان ۲ میلیارد ریال از این اعتبار به صورت قیر رایگان اختصاص می‌یابد. این اعتبارات برای آسفالت، مرمت و بهسازی معابر روستاهای پرجمعیت و بزرگ این شهرستان تخصیص یافته و مسئولان نمی‌توانند این قیر را در محل‌های دیگری صرف کنند.

سبحانی فر عنوان کرد: این اعتبارات به روستاهای نوده انقلاب، شیرخان، رباط جز، مشکان در شهرستان خوشاب، برغمد، سه راه رازی، انداده، کلاته میمری، فتح‌آباد، حاجی‌آباد، زورآباد و حکم آباد شهرستان جوین، ابویسان، فبض آباد، آزادوار، فراشیان، محمدآباد، ریواده و عبدالله آباد شهرستان جغتای، شامکان، جلین، نزل‌آباد، حارث‌آباد، خیرآباد، دولت آباد و طبس شهرستان سبزوار، صدخرو، مهر، چشام و ریوند از شهرستان داورزن اختصاص داده شده است.

سبحانی‌فر با انتقاد از برخی از مسئولان این شهرستان‌ها گفت: در گذشته نیز اعتبارات ویژه‌ای در قالب قیر رایگان به این شهرستان‌ها اختصاص یافت که به جای مصرف در محل‌های مشخص شده، در بخش‌های دیگری صرف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.