کد خبر : 25260
دیدگاه‌ها برای ۱۰ میلیارد ریال کمک جبرانی به کشاورزان داورزن پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 11:27
-

۱۰ میلیارد ریال کمک جبرانی به کشاورزان داورزن پرداخت شد

ایرنا ۱۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل فصل بهار امسال به بخش کشاورزی شهرستان داورزن پرداخت شد. مدیر جهاد کشاورزی داورزن با بیان این مطلب گفت: اعتبار غرامت سیل در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان این شهرستان پرداخت شده است. علی‌اصغر امانیان افزود: از این

ایرنا

۱۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل فصل بهار امسال به بخش کشاورزی شهرستان داورزن پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن با بیان این مطلب گفت: اعتبار غرامت سیل در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان این شهرستان پرداخت شده است.

علی‌اصغر امانیان افزود: از این مبلغ چهار میلیارد و ۵۵۰ ریال کمک بلاعوض و پنج میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره برای جبران خسارت‌های بخش کشاورزی به بهره‌برداران زراعی و باغی شهرستان داورزن پرداخت شد.

وی ادامه داد: این کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان بر مبنای مصوبه هیئت‌وزیران به خسارت دیدگان ارائه شده است.

سه هزار و ۷۵۰ بهره‌بردار بخش‌های کشاورزی، باغداری و دامداری داورزن بر روی ۲۰ هزار هکتار زمین باغی و کشاورزی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.