کد خبر : 22036
دیدگاه‌ها برای ۱۰ هزار کلاس درس در کشور آماده بهره‌برداری است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 17:00
-

۱۰ هزار کلاس درس در کشور آماده بهره‌برداری است

ایرنا  ۱۰ هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار طرح آموزشی طی هفته دولت در کشور به بهره‌برداری می‌رسند. سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علاوه بر بهره‌برداری از ۲ هزار طرح آموزشی یاد شده، یک هزار و ۳۰۰ مدرسه در ۲۳ استان که بر اثر سیل ابتدای امسال دچار خسارت شده بودند آماده استقبال از دانش

ایرنا

 ۱۰ هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار طرح آموزشی طی هفته دولت در کشور به بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علاوه بر بهره‌برداری از ۲ هزار طرح آموزشی یاد شده، یک هزار و ۳۰۰ مدرسه در ۲۳ استان که بر اثر سیل ابتدای امسال دچار خسارت شده بودند آماده استقبال از دانش آموزان در مهرماه هستند.

سید جواد حسینی افزود: همچنین ۱۰۰ مدرسه بیش از پنج کلاسه مناطق سیل‌زده که به‌طور کامل تخریب شده بودند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار داشت: در ابتدای مهرماه ۳۷۵ مدرسه استان کرمانشاه که بر اثر سیل دچار خسارت شده بودند به‌طور هم‌زمان به بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: همچنین جشن پایان بخاری‌های نفتی ۲۴ هزار کلاس درس و ۴۰۰ مدرسه خشتی و گلی نیز در مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان افزود: از ابتدای مهرماه  احکام رتبه‌بندی معلمان با رقم ۲۰ هزار میلیارد ریال به دست معلمان می‌رسد و قسط اول پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ نیز هفته آینده پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.